SERGEJ CETKOVIC 2 MINUTA AKORDI TEKST

                       Gm            F                        D#               A#
 Jos jedna noc bez nje, o kako boli me da znas
                    Gm            F                   D#            Gmol
 jer posle nas bas sve, sve je nestalo u prah
                      Gm                 F                         D#              A#
 ja dobro znam kriv sam i sada povratka mi nema
                 Gm            F                      D#                 Gm
 o Boze moj bez nje za zivot razlog vise nemam

 Gm           F                                D#      F
 duge ulice jos tvoje ime nocu govore

 Ref:

         A#             Fdur/A           D#Dur (open)  F
 Daj mi bar dva, samo dva minuta trazim
                Gm                    F                D#                    Gm      F
 zar ne vidis da lud sam a ti mi trebas da se spasim
        A#              F/A                     D#dur          F
 daj mi jer dugujes, posle svega bar toliko
                    Gm                 F                    D#               Gm F
 ti dobro znas da kao ja nikada voljeti te nece niko
 D#               F       Gm     D#
 kao ja, kao ja, ouuuuoo


 Ja dobro znam kriv sam i sada povratka mi nema
 o Boze moj bez nje za zivot razlog vise nemam

 svako svitanje ko ziva rana boli bez tebe


 Ref: