SERGEJ CETKOVIC AKO TE NIJE PRONASLA LJUBAV AKORDI TEKST


 Amol                   Fmaj7
Noc jedina jos zna
                       Gdur6                 Emol7
kad dodjem sam da me doceka
               Amol                          Fmaj7            Gdur6
osmijeh njen koristi, al' znam da nisi tu
            Emol7            Fmaj7
a ja umoran od svega sam

  Amol                        Fmaj7
Jer bol ista je kod svih
                     Gdur              Emol7
kog' tuga ujede tesko preboli
 Amol                                       Fmaj7      Gdur6
cutim s njom, da me ne cuju sjene te
                     Emol7         Fmaj7     Esus Edur
sto na tebe sve me sjecaju

Ref.
    AmolGdur6  Emol7
Ako te nije pronasla ljubav
 Fdur              Gdur    AmolGdur
potrazi me, bicu k'o prije
    Emol7                          Fdur       Gdur         AmolGdur
na istom mjestu svu ljubav skricu od svih
  Emol                     Fdur  Gdur  Fmaj7       Esus
da nikada vise nikoga ne zavolim

  Amol                     Fmaj7
A ja isti sam k'o svi
                    Gdur6    Emol7
kog' tuga ujede tesko preboli
 Amol                                Fmaj7   Gdur6
cutim sam, da me ne cuju sjene te
                   Emol7            Fmaj7 EsusEdur
sto na tebe sve me sjecaju


Ref.

Ref. 2x    U ova dva refrena Je modulacija U Hmol  Ulaz u modulaciju Gdur Adur Hmol……Ref: Hmol Adur F#mol7 Gdur6 Adur