SERGEJ CETKOVIC MUSKO SAM AKORDI TEKST

  Gmol                                                Fdur
Dobro me znas zato i radis sve to
Fdur                                          Ebmaj7
meni nanosis bol kao da nisi me
                 Cmol7      Dsus Ddur
juce bas ti najvise voljela

 Gmol7                
Prosli smo sve dobro i lose
   Fdur
a pogledaj gdje smo zavrsili mi
             Ebmaj7                 Cmol7
cetiri zida i pogled k'o led
                 Dsus             Ddur
cekamo rijecima na red

Ref.
 Gmol                                                        Ebmaj7
Musko sam, daj barem ponos mi ostavi
                                               Fsus  Fdur
ne diraj tamo gdje najvise zaboli
                Cmol7                 Dsus Ddur
ne reci rijeci grube i najruznije
         Gmol
pusti me, nek' bude
                       Ebmaj7
Moja sad posljednja
                                           Fsus  Fdur
iako davno si razum pobjedila
                      Cmol7
ja nemam snage za bol
      Dsus Ddur       Gmol
samo ne radi mi to…

Gmol                                                  Fdur
Dobro me znas zato i radis sve to
                                                  Ebmaj7
zar sam zasluzio kao da nisi se
                Cmol7          Dsus Ddur
juce bas ti u mene zaklela

 Gmol
Prosli smo sve dobro i lose

    Fdur    
a pogledaj gdje smo zavrsili mi
            Ebmaj7                 Cmol7
cetiri zida i ruke k'o led
                  Dsus              Ddur
cekamo rijecima na red

Ref. 2x