SERGEJ CETKOVIC POGLEDI U TAMI AKORDI TEKST

 F#mol7  F#mol7/E            Dmaj7
Gledas me kao da se znamo
  Edur               C#sus C#dur
stranca dva, eto to smo samo
  F#mol7                         Dmaj7  C# H
pricaj mi, gdje si ti bila dok lile su kise
       Hmol7                                      C#dur
nek ova noc na tebe mirise zauvijek

 F#mol7  F#mol/E            Dmaj7
Gledam te, hodamo lagano
 Edur   Dmaj7                Adur             C#dur
osjecaj kao da vec dugo mi se znamo
 F#mol7 F#mol7/E           Dmaj7   C#   H
de ja vue, sve vec podsjeca na prosle dane
  Hmol7                                  C#sus C#dur
ruke u hodu, dodir blag, ti i ja


Ref.
                       F#mol7F#mol/E         Hmol7
A kada odu svi, mi ostacemo sami
                Edur Dmaj7     Asus C#dur
samo ja i ti i pogledi u tami
                     F#mol7 F#mol7/E       Hmol7
reci mi da znam da jutro nije blizu
                 Edur                                Asus C#dur
da ima vremena za poljupce u nizu

 F#mol7 Fmol7/E                           Dmaj7
Gledam te, kroz ovu noc sto pada
 Edur       Dmaj7                                       Adur             C#dur
stranca dva pod svijetlima smo, duso, ovog grada
 F#mol7 F#mol7/E      Dmaj7    C#    H
pricaj mi, gdje si ti bila dok lile su kise
                   Hmol7                             C#dur
nek ovaj grad na tebe mirise zauvijek


Ref. 2x Ovaj refren u Modulaciji G#mol7 G#mol7/F# C#mol7 F#dur Emaj7 Hsus D#dur