SERGEJ CETKOVIC - POSTOJIM I JA AKORDI TEKST


 Gmol       Fdur
Postojim i ja
             Gmol           Fdur
tvoja suza i tvoj smijeh
            Ebmaj7             Fdur
tvoja savjest i tvoj grijeh
              Gmol                 Fdur
sjeti se da postojim i ja

            Gmol       Fdur
Jedan dan u nedelji
           Gmol      Fdur
jedan san u postelji
        Ebmaj7                  Fdur
na telefonu skriven broj
              Gmol                Fdur
sjeti se da postojim i ja

Ref.
 Bbdur                Fdur
I kad ljubav vodis s njim
  Cmol7      Gmol  
i tada te osjetim
 Bbdur  Fdur
sve ti oprostim
   Ebmaj7
postojim i ja, postojim i ja

 Bbdur              Fdur
Kad ti vece propadne
          Cmol7      Gmol
da ti suza ne padne
Bbdur Fdur         Ebmaj7
samo javi se postojim i ja

 Gmol        Fdur
Postojim i ja
            Gmol             Fdur
kad ti ruzu drugi da
            Ebmaj7             Fdur
kada dodjes poslije dva
              Gmol                 Fdur
sjeti se da postojim i ja