SERGEJ CETKOVIC - PRSTEN NA STO AKORDI TEKST

 Amol7                           Fmaj7
Veceras si tu, a kao da nisi
 Edur/G#                             Amol7     Gdur
hladna i nijema kao slika bez rama
 Fmaj7                                             Dmol7  
reci bar jednu rijec prije no svijeca izgori
    Esus        Edur               Amol7
reci mi sto se zbilo sa nama

 Amol7                                    Fmaj7
Veceras si tu, sakrivas pogled prstima
   Edur/G#
ja vidim da nema nas vise
       Amol7                    Gdur
da gubim te, moja jedina
 Fmaj7                                             Dmol7
reci bar jednu rijec prije no srce izgori
   Esus Edur                                 Amol7   Esus E dur
reci da mrzis me, jer necu izdrzati


Ref.
       Amol7                           Fmaj7
Udalji lagano tijelo od tijela
                         Dmol7              Amol7 Gdur
nek' usne zadrhte, ucini bar to
                    Fmaj7          Dmol7
i kao da neces i nisi htjela
                       Gdur                        Cdur
da odlozis hladno prsten na sto

                Amol7                     Fmaj7
Ugasi svijecu, ne zelim da sija
                  Dmol7                      Amol7 Gdur
hocu u mraku da opipam smijeh
                    Fmaj7                      Dmol7
slazi me barem da tako ti prija
                   Edur             Amol7
zaplaces li ucinicu grijeh

 Amol7                                     Fmaj7
Veceras si tu, sakrivas pogled prstima
   Edur/G#
ja vidim da nema nas vise
                    Amol7         Gdur
da gubim te, moja jedina
 Fmaj7                                              Dmol7
reci bar jednu rijec prije no srce izgori
  Esus Edur                                  Amol7   Esus Edur
reci da mrzis me, jer necu izdrzati

Ref.



Ref. 2x