EKV TONEMO AKORDI

E---------------|---------------|-------------------|---------------|
B---------------|---------------|-------------------|---------------|
G---------------|---------------|-------------------|---------------|
D9-9-x-9-x-9-x-9|9-9-x-9-x-9-x-x|10-10-x-10-x-10-x-x|7-7-x-7-x-7-x-x|
A7-7-x-7-x-7-x-7|7-7-x-7-x-7-x-x|-7--7-x--7-x--7-x-x|7-7-x-7-x-7-x-x|
E---------------|---------------|-------------------|---------------|

2X, pa do unedogled


Prosli smo prve dane cudjenja,
Prosli smo prve dane gledanja,
Ja nisam tu,
Ja nisam tamo ni tu.

Dok pijem sok iz tvojih ociju,
Dok lizem so sa tvojih prstiju,
Ja nisam tu,
Ja nisam tamo ni tu.

Tonemo,
Tonemo...


Esus2     C      4X


Prosli smo prve dane laganja,
Prosli smo prve dane kajanja,
Ja nisam tu,
Ja nisam tamo ni tu.

Ne, dane nisu dugo cekali,
Dani su bezali, i puzali, i lebdeli,
Ja nisam tu,
Ja nisam tamo ni tu.


Akordi:

Esus2: x 7 9 9 7  
 
 
 
 
***VERZIJA 2***
 
Transkripcija: ????
Poslao       : Marko (lade@bendroz.ca)
Home         : The book of home



Em
prosli smo prve dane cudenja
C                     Am
prosli smo prvie dane gledanja
         Em
ja nisam tu
C                Am
ja nisam tamo ni tu


dok pijem sok iz tvojih ociju
dok lizem sos sa tvojih prstiju
ja nisam tu
ja nisam tamo ni tu


Em          C   Am
tonemo, tonemo
Em          C   Am
tonemo, tonemo


ne, dani nisu dugo cekali
dani su bezali, uzalud leteli
ja nisam tu
ja nisam tamo ni tu

tonemo, tonemo
tonemo, tonemo