LUKIJAN IVANOVIC SVE SI MENI AKORDI TEKST

Em
Gledam tvoje oci
pogledi u noci
            Hm
opet tope me
A
Kome posle ides
              Hm
ne znam i briga me

Gledam tvoje lice
u dusi mojoj bice
do vecnosti tvoj trag
Molim te jos nocas
zaboravi na proslost
zaboravi na strah

Refren:
Em
Sve si meni
i nisam posle tebe
             C
drugoj dao
iskren zabrljaj
Am
Sve si meni
mada izdala si ljubav
          H
nocas imas
stari sjaj

Sve si meni
i nikad drugoj zeni
nisam dao
iskren zabrljaj

Sve si meni
samo neka se jos nocas
vrati stari osecaj
za kraj                - F#m modulacija

Solo : F#m D Hm C#

F#m
Gledam tvoje lice
u dusi mojoj bice
                      C#m
do vecnosti tvoj trag
H
Molim te jos nocas
                           C#
zaboravi na proslost
zaboravi na strah

Refren:
F#m
Sve si meni
i nisam posle tebe
            D
drugoj dao
iskren zabrljaj
Hm
Sve si meni
mada izdala si ljubav
              C#
nocas imas
stari sjaj

Sve si meni
i nikad drugoj zeni
nisam dao
iskren zabrljaj

Sve si meni
samo neka se jos nocas
vrati stari osecaj
za kraj

Hm                  
I dok gledam kako ides
             C#
tesku rec progutacu
Hm
ne kazes li nista
C#      -            E  (modulacija sa F#m na Amol)
i ja precutacu

Refren:2x
Am
Sve si meni
i nisam posle tebe
                    F
drugoj dao
iskren zabrljaj
Dm
Sve si meni
mada izdala si ljubav
               E
nocas imas
stari sjaj

Sve si meni
i nikad drugoj zeni
nisam dao
iskren zabrljaj

Sve si meni
samo neka se jos nocas
                        E
vrati stari osecaj
            Am
za kraj